تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان

اکرم طالبی؛ علی خورسندی؛ سعید غیاثی

دوره 7، شماره 26 ، تیر 1402، ، صفحه 104-135

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.70737.1626

چکیده
  توانمندسازی معلمان فرایندی پیچیده و چندبعدی است که نیازمند سیاست‌گذاری پویا در ابعاد متعددی است. در پژوهش حاضر تلاش شد عوامل مؤثر بر پدیده توانمندسازی معلمان موردبحث و بررسی قرار گیرد. پژوهش با اعمال رویکرد ترکیبی و در دو گام مطالعه تطبیقی و تحلیل انتقادی انجام شد. در بخش نخست داده‏های مربوط به آموزش معلمان در کشورهای فنلاند، سنگاپور، ...  بیشتر